Khamis, 8 Disember 2011

still love u.

its bout UZZAI again.mestilah pasal die je sebab axu S A Y A N G + C I N T A die.
nak buat camne.die je ad dlm otak axu skrang.
axu harap sangat yg hubungan axu ngan die kembali terjalin.
sampai bile axu kne hidup camni.asyik teringat kan awak je.saya dah cube wak.dah banyak kali dah saya cube.saya try reply msj kwan-2 laki yang lain.try trime orang lain untuk mengganti kan tmpat awk dalam hati saya nieh.tapi saya tetap xmampu hilangkan bayang-2 awak.sebenarnya saya agak marah bila dapat tau yang awak couple ngan "capital I" . awak pun dah sedia maklumkan yang saya ngan " capital I " tu musuh.kenape awak plih die untuk buatkan saya benci awak?xde orang lain ke wak?

ya Allah.jika benar AHMAD UZZAI AMIRRULLAH BIN ZAWARI adalah jodohku,Engkau bukakanlah pintu hati dia agar dia menerima ku kembali dan mencintaiku setulus hatinya.jika sebaliknya Engkau permudahkanlah aku untuk melupakan dia.AMIN YA RABBAL ALLAMIN.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan