Ahad, 16 Disember 2012

Haruskah aku ambil hati ?

First of all.. Aku sebenarnya agak nervous sekarang ni.. Hari Rabu ni bersamaan 19/12/2012 result PMR keluar.. Aishh.. Seram aku dibuatnya.. Mintak-mintak la aku dapat 5A ke atas.. Amin... Aku tak nak kecewakan family aku.. Mesti family aku kecewa kalau aku dapat 5A kebawah.. Eii.. Mintak jauh la.. Takut yang amat.. Okey lah , lupakan dulu pasal result-result ni.. Buat aku seram je..

Korang dah bace kan tajuk entry aku kali ni.. 'HARUSKAH AKU AMBIL HATI?' cehh.. Macam jiwang je tajuk entry kali ni.. Haha.. Dulu ape saje dia buat aku tak pernah nak merajuk lame-lame.. Tapi sekarang... Ape saje dia buat , aku jadi cepat sangat amik hati.. Kenape erk ? Dia reply text lambat pun aku amik hati , dia gurau lebih-lebih pun aku amik hati jugak.. Pada asalnya benda tu salah aku , tapi bila dia marah aku , aku pulak yang merajuk.. Sepatutnya dia.. Aku pun heran.. Dulu boleh aje aku diamkan aje.. Sekarang macam tahap kesabaran aku dah takde.. Mungkin sabar aku dah hilang agaknya.. Hmm.. Entah la..

Setiap kali dia spend time kat rumah mummy , aku rasa macam hubungan kami jauh.. Padahal mummy tu mak sedara dia.. Bukan aku tak suka dia rapat dengan family mummy.. Aku tak larang.. Buat ape nak larang sedangkan mummy tu family dia.. Aku cuma tak suka bila dia pergi rumah mummy dia keluar ikut Mr. S.. Kalau keluar petang takpe.. Tapi ni keluar malam.. Pukul 2,3 pagi memang sah diorang keluar.. Pergi makan la, tengok racing la.. Ish ! Aku tak suka !.. 15 years old kid... Sepatutnya duduk aje kat rumah.. Ni tak, bergaul dengan orang dewasa.. Kalau dah keluar dengan orang dewasa memang sah la hisap rokok. Aku cukup anti kalau dia hisap rokok.. Cukup benci ! Hai... Macam mana la nak jadi menantu umi kalau macam ni gayanya.. Boleh faedah ke hisap benda tu ? Kalau boleh faedah , aku sendiri yang akan belikan untuk dia.. Ish.. Geram betul..! Semakin aku larang , semakin kuat dia buat.. Aku pun dah tak tahu ape lagi yang aku kena buat.. Balik rumah pulak nak dekat dengan Subuh baru balik.. Sembahyang Subuh ke tak aku tak tahu.. 

Dear Mr. U..
    I just care bout you.. I don't want lose you.. You don't know how much i loves you..
Like i've wrote before, i will always pray that you will lead me to Syurga.. You will be my soulmate forever.. InsyaAllah..

' Allah takkan turunkan sesuatu bencana jika hambanya tidak mampu..'
~ Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, lalu menurunkan hujan.. Tapi setelah hujannya reda, Allah munculkan pelangi.. Hidup ini terlalu indah :)

Assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan