Selasa, 27 Disember 2011

haiya.tak habis-habis pasal UZZAI.nak buat macam mana guys.dah aku sayang dia.so takkan laa aku nak update pasal pakwe korang plak kan.okey jom mula membaca !

sekarang kau dah selamat sampai kat Kemaman.so kau dah betul-betul nekad nak sekolah kat sana lah kan.hmm.sedih siot ! when you left, i lost a part of me.that's why aku tak nak kau pindah sekolah.aku kalau boleh tak nak fikir pasal kau.tapi macam mana aku tak fikir.setiap kali aku buka Facebook aje keluar Facebook kau kat friendlist aku.asal aku bukak je keluar Facebook kau and girlfriends kau tuu.sakit tau tak bila aku tengok Facebook korang berdua.nak block or remove rasa sayang plak.nanti aku tak boleh tengok Facebook kau.aku sayang gila kat kau,tapi kau...huh.tired of your game lah sayang.you hurt me more than i deserve, how can you be so cruel? i love you more than you deserve, why am i such a fool?
semalam kakak aku buka lah Facebook dia.then kak aku panggil aku cakap
sha : aik.mace knal tino ni.
aku : tak kenal babpo?gewe UZZAI kea ni.
sha : laa.patut po ajim kenal pom.
aku : hmm.meme laa.
then mula lah kak aku soal siasat pasal UZZAI ni.kak aku cakap dia kenal laa UZZAI ni.tapi tak pernah nak ambil tahu pun.dan semalam kak aku cakap dah tak payah nak nangis sebab dia.dia bodoh sebab tinggalkan kau.kau boleh cari pengganti lain.yang lebih baik dari dia.dia tu tak pernah rasa macam mana ditinggalkan.nanti lepas dia kena tinggal.baru dia tau macam mana perasaan perempuan-perempuan yang dia pernah tinggalkan dulu.masa tu kalau dia dah menyesal and ajak mana-mana girls yang pernah couple dengan dia baik tak payah.kak aku cakap lagi.kalau kau,kau sanggup terima orang yang dah lukakan hati kau sampai kau nangis siang malam.berkurung dalam bilik sampai tak makan.dia tak pernah tahu pun tentang keadaan kau lepas dia tinggalkan kau.then lepas dia nyesal baru tau nak pujuk sana sini.baru tau nak minta maaf.
then aku pun mencelah laa sikit.aku cakap tapi kalau dia betul-betul berubah why not kita terima dia.lagipun dia dah berubah.dah tak suka mainkan perasaan perempuan dah.
nak tau apa yang kak aku cakap.ni haa dia cakap then kalau dia berubah balik ke perangai dia yang suka mainkan perempuan tu macam mana?sanggup ke kau terluka sekali lagi.aku tau laa kau sayang kat dia.tapi kita tak tahu kan macam mana perangai dia nanti.everyone can change la.
entah laa.aku pun confuse.aku confuse sebab aku sayang gila kat dia.!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan