Selasa, 27 Disember 2011

sampai bila harus macam ni sayang

and holla guys.
ohh noo.it's bout UZZAI again.ergh.menyampah.!
hey sweety-sweety.kalau tak nak baca, please get out from blogger DUNIA MAGICAL ini yaa.
tak payah nak tambah dosa korang sebab mengutuk pasal entry aku ni.aku pun bukan suka sangat nak tambahkan dosa kau yang sedia ada tuu.so please hun.bagi yang nak baca plak teruskan yaa sayang.love u million times lah.hikhik.moh laa kita mula bace yee.

betulkan apa yang orang tua-tua cakap.bila hati dah sayang susah jadinya.nak jatuh cinta memang senang.tapi bila tiba part yang nak lupakan tu yang susahnya.bila hati dah sayang.sampai bila-bila pun kita akan ingat selagi kita  tak jumpa MR.RIGHT kita.betul tak?
aku dah penat sangat tunggu kau.Waiting for you is like waiting for rain in a drought - useless and disappointing.ergh.penat lah sayang sebab asyik nangis je.dulu time break ngan S takde la sampai nangis sampai lobam bijik mata eden.sakit hati sangat-sangat.kau buat aku ni macam boneka.u guys tau kan boneka tuu apa.so,takkan laa UZZAI xtau boneka tu ape.kann?
The most painful part of leaving the person you love is that they'll never come after you.erghh.stupid lah kau alyn.kau tulis macam ni macam laa dia bace.what ever.i just wrote what i feel.tak salah kan. 
cinta sering saja tak seperti yang kita inginkan.tapi inilah realiti kehidupan sayang.walau macam mana pun aku kena terima jugak.
*tengah dengar lagu ombak rindu*
bila dengar je lagu ni,aku rasa macam kena plak ngan aku.air mata aku sekali lagi jatuh.dan esok sepatutnya menjadi 3 bulan kita couple,busuk.it suppose to be. Ya Allah.sungguh sukar buat ku untuk lupakan dia.please guys.bagi sweety-sweety yang selalu follow up blog aku ni.please doakan aku supaya aku boleh lupakan dia dan terus maju.hati aku dah sakit sangat.yaa.maybe aku nampak macam ceria,ketawa sana-sini.tapi 
RAHSIA DI HATI TAK SIAPA YANG TAHU sayang.bagi aku itulah satu-satunya cara untuk aku lupa kau buat sementara waktu.kata orang "ketawa itu ubat kecewa." so, better aku ketawa lah.supaya aku tak rosakkan mood kawan-kawan aku nak hangout.kadang menipu tu tak salah kalau untuk kebaikan.so buat kawan-kawan aku tu.sorry guys.aku tipu korang.but i've no choice.kang mood korang nak jalan-jalan ngan aku hilang plak.hikhik.*lap air mata dari jatuh*
aku ingat lagi dia cakap i love kat aku time dia tengah kayuh basikal on the way nak balik rumah.dia call just nak cakap I LOVE U je.oh my.sweet lah awak.tapi tuu tipuan semata-mata.but of all the lies I've heard, "I love you" was my favorite.cit rindu nak dengar ungkapan I LOVE dari mulut busuk.sumpah i rindu gilerr kat u. !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan