Jumaat, 16 Disember 2011

king of my heart ^_^




di sebelah saya itu adalah best buddies seumo hidup saya
saya sayang anda kawan.
mum sokmo ado disisi time axu sedih



this pretty.funny girl name is HAZIRAH MAT HUSIN. azi for short.
axu suko time dio uat lucu.kelakar siot.die slalu gak kasi nasihat kat aku.kadang-2 kami suke buat kije gile.
antara kami banyak sangat persamaan
bile axu sedih die pum sedih.bile gaduh ngan pakwe.die pun gaduh jugak.
and time axu dapat text dari MR BUSUK tu kan axu nangis.
die pun nangis jugak.itu yang dikatakan best buddies.SEHATI SEJIWA.hihi
aku harap persahabatan kami berdue akan kekal sampai ke mati :)
love u damn much buddy *muahh sikit.hikhik



ini cik mawar khayalan saya.-MAWAR-
cik mawar nieh diibaratkan ibu kiteorang.nak tau kenape?sebab bile ade masalah je die akan nasihatkan kiteorang.da macam mak plak kan.HAHA.kalu korang ade masalah dlam bab cinta-2 ni.korang boleh pegi rujuk die okey.she's an expert :)
hubungan die ngan pakwe die tersangat lah romantik.jeles axu.hehe
bile laa axu akan jadi cam die and pakwe die.haishh.
#maaf lari dari topic.hehe
this girl already taken by amir syazwan.so,jangan try nak usha die plak.HAHA

ini bukk kak pah.hikhik.
die ni kelakar jugak.hikhik.selalu je buat axu geram.
bile axu cite dah na dekat separuh jalan baru la die tnye
"eah2.gano.cito mula.aku xdgr."
adesss.gere la.xpo-2 mum saem axu kea.sabar je lah.HAHA
sayangggg kak pah




sweet?ofcourse la die sweet.
hikhik.alyn pun sayang kak ella jugak :)



kak ella teramat-amat lah baik.
kalau de masalah boleh la rujuk die.
she's a great sista :)
axu suke sangat suare die.
die pun suke dgr suare axu
*cehh.perasan plak axu nieh.HAHA.xpe la.ade axu kisah?*
thanks sista for what u've done to me.
i love u :)





okey. i miss this guys a lot.
tapi deo xrindu axu macam axu rindu die :(

axu xnak cite banyak sal die.sbb dah bnyak axu update cite sal jantung hati axu nie.
just wanna mentioned here
I MISS U LIKE CRAZY :)


p/s : pic yang lain akan diupload lain kali.terima kasih :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan