Khamis, 22 Disember 2011

PMR a.k.a Penilaian Menengah Rendah

okey.aku nak citer sikit pasal PMR nih.
dengar perkataan PMR saja dah cukup buat aku gabra.takut siot !
dulu time UPSR takpe la,sebab ada 5 subjek saja yang perlu kite target.
tapi sekarang 8.haiyaa.macam mana laa aku nak study ni.
well,aku bukan bijak macam korang.bila aku tengok sista-sista yang dapat 8a or 7A tu,aku rase macam aku plak  yang dapat result macam tu.HAHA
means here,aku kena laa study betul-betul kalau aku nak dapat straight A's.
so,from now aku nak study betul-betul.dah taknak main-main.aku nak prove kat semua orang yang aku pun boleh dapat 8A kalau aku berusaha.lagi pun aku nak tunaikan janji aku ngan  arwah abah aku yang aku akan study betul-betul.i miss u sooooooooo much abah.
*maaf.lari dari topik sedikit :))
and untuk teman seperjuangan aku next year.moh laa kita study and make our parents and teachers PROUD !
yeahh.
GOMO PMR GOMO !
lets go PMR batch 97.we can do it.

Bismillahirrahmanirrahim.
Ya Allah Ya Tuhanku
Engkau permudahkanlah bagi ku untuk menerima ilmu yang diajar oleh guruku nanti
tenangkan lah jiwaku,lapangkan lah dada ku
AMIN YA RABBAL ALAMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan