Khamis, 1 Mac 2012

thanks for the suprise .

 
 
thanks for the suprise my sayang-2 sume. :)
 
first suprise :
kak ella and the geng berpakat marah aku time kawad kaki.time tu tengah kawad,diorang tetiba je kasi tepung gandum suruh budak-budak kawad pegang.aku heran gak,asal main tepung ni sume.aku pun layan je lah ape yang diorang nak buat.xkan nak bantah plak kan.time tengah kawad tu tetiba kak ella datang then marah aku*bukan marah sangat pun.macam ni ayat dia "alyn ni nak kawad ko dok bena.oe tgk po nga xse kawad jah."
aku cakap laa yang aku nak.then dia pun tambah lagi " gini jah oe nok oyak HAPPY BIRTHDAY! " *baling tepung
sumpah terharu time tu.thanks kak ella and the geng. :)

second suprise :
rancangan diorang bermula dari kedai warne purple tu lagi.konon-2 nye nak p makan borak-2 laa.
lepas habis makan tu kiteorang pun jalan-2 laa p skolah.azi cakap dah lama xpegi melepak kat block form 1.then dia ajak bebudak ni pegi sana.aku pun setuju la  since dah lama kami tak melepak kat sana.time tu izzati+shikin naik moto pegi mane entah.
nak dijadikan cerita,azi pun menjalankan rancangan.
azi :  alyn.aku nok cito pasal uzza nga mc ty ni.p gak aku sebo saloh nok oyak.aetu,aku baco mesej
       dale tepom mek ty uzza ata mesej rindu ko mc ty.sep deo msj po nga ore gewe
sumpah time tu rase nyesal terima dia balik.
aku tak tau pun yang tu sume sebahagian dari rancangan diorang nak kenakan aku.hadoi.dah la mr busuk ade kat atas bangunan tuu.aku tak sure la dia dengar ke tak , tapi yang pasti dia dalang disebalik rancangan ni and dia nampak aku nangis . sumpah malu.ergh.
time aku tengah nangis tuu tetiba kuar suare cakap SUPRISE ! 
terkejut gile.time tu sume perasaan ade.marah , malu , bahagia . 3 dalam 1 
tapi yang paling bahagia ucapan dari mr busuk. he said HAPPY BIRTHDAY SAYANG.
tersangat bahagia.thanks busuk.
aku pun dah letih sangat nak cerita ni. why not korang tengok je gmbr kat bawah ni. okei. enjoy.
 



1st picture : aku tengah nangis sbb terharu + dengar cerita karut diorang.
2nd picture : masih lagi nangis sebab terharu.
3rd picture : acara suap kek.*aiyoyo.sumpah malu.haha
4th picure : thanks for the kek sayang.love u so much uzzai.
|
|
|
|
|

 


btw .kami dah rujuk balik .bile?
it's bout three days before my birthday .means on 07.02.2012
hoping that our love will keep life :)










Tiada ulasan:

Catat Ulasan