Selasa, 20 Mac 2012

don't let people think i'm stupid 'coz back to you again .


hello peeps . long time no see kan . HAHA .
well  jadi budak PMR teramat buzy .agak memenatkan jadi budak PMR ni . jadual penuh dengan tution . ergh . memenatkan --'
okey-okey . back to the tittle up there . ONE . TWO . THREE .

sayang , please jangan buat aku nyesal sebab terima kau balik . okey ?
jangan buat janji yang kau sendiri tak pasti .
yea . i'm truly fall in love with you .
tak kira banyak mana pun kau sakit kan hati aku , tipu aku tapi aku tetap sayang kau .
i love u every moment sayang .
betul lah ape yang orang cakap bila hati dah sayang semua kesalahan dia kita senang-2 je maafkan .
tiap kali kau buat salah kan , senang je aku percayakan kau . aku percayakan kau tu sebab aku tak nak keruhkan hubungan kita.sayang , jangan buat suatu hal yang boleh buat rasa cinta aku kat kau kurang .okey  :)
setiap malam aku berdoa , mintak kat Allah supaya hubungan kita terus 'hidup' .
samada kau sayang aku ikhlas or just nak main-mainkan aku  itu aku tak tahu . aku tak boleh baca fikiran kau sayang .yang aku tau , aku sayang kau . itu sahaja :)

sara ? hmm . gadis tu nampak baik and she's damn hot . kalau nak diikutkan busuk aku tersangat lah sesuai dengan dia .*kfine , aku jealous :| * kadang-kadang , timbul perasaan curiga dalam diri aku . dah banyak kali  aku dengar citer asal nampak sara je mesti nampak busuk lepas tu . hmm . bila aku tanya dia , dia cakap 'jange mikir kotse' and blablabla . aku iakan aja .macam yang aku cakap tadi , aku tak nak keruhkan hubungan kita . and  one more thing sayang , jangan buat benda yang boleh pisahkan kita .
aku sayang kau lah budak gedik !

' Ya Allah , Engkau satukan hati Azlin Syahida dan Ahmad Uzzai Amirrullah . '


Tiada ulasan:

Catat Ulasan