Jumaat, 30 Mac 2012

macam ni ke kawan ?



 aku tersangat kecewa dengan comment sorang budak ni . its says :
 ' em, adek xcro doh pok2 dyo nk kato gpo pom.. bdop2 bodo kn gtu uh.. baso gong.. '
dulu bukan main lagi kau cakap kami kawan terbaik yang kau pernah ada . tapi sekarang mana bukti kata-kata kau tu ? tolong lah budak , sedar lah sebelum terlambat . jangan kau ingat kau tuduh camtu kau boleh hidup bahagia . percaya lah cakap aku . hidup kau takkan tenang . aku tau kau sayang kan kami semua . tapi sebab tindakan kau yang suka menuduh macam ni buat kita berpecah belah . kau tahu kebenaran pasal ni . tapi sebab kau nak pertahankan EGO kau yang tinggi macam gunung everest tu , kau teruskan tuduhan tak berasas tu .
c'mon la . kau sendiri dah  'BIRUGIGI '  gambar tu ngan shikin . takkan kau delete plak gambar pakwe kau ngan kau kat dalam phone kau . nonsense !
bila kami ajak berbincang kau cakap 'bo ah . nok bice gapo lagi . kito tok saem doh kea . mum hal mum , aku hal aku . '
then , sampai bila nak selesai kalau kau cakap camtu . aku pun naik hangin ngan perangai kau yang entah hape-hape ni .please be a grown up girl . we are 15 , not a 10 years old kid . pasal siapa yang sent gambar tu , kami dah tau . but we decided to keep it shut till we got a prove that she's the one . kami jugak nak tau sejauh mana kau nak terus pertahakan EGO kau yang tinggi macam gunung everest tu .


kau lebih percayakan cakap boyfriend kau yang satu lagi berbanding ngan kiteorang yang selalu ada kat sisi kau time kau kena bantai ngan bf kau dulu . kau tak ingat time kau susah , kami selalu bantu kau tenangkan kau . yang kau tau , kau cuma tahu percaya 100% cakap boyfriend kau . 




Ya Allah , tunjukkan lah jalan kebenaran kepada kawan kami . 

AMIN YA RABBAL ALAMIN ...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan