Jumaat, 13 April 2012

jauhkan mimpi itu :(

hey , hello and so on . aku nak storie morie sikit ney . dah lama aku tak update blog aku ni . dah berhabuk dah pun . k la . since aku terlebih rajin nak update entry baru ni apa kata korang baca je .
1 . 2 . 3 ...

mimpi tu macam betul . sumpah aku takut .
dalam mimpi aku tu , kau jadi jahat balik . suka sakitkan hati aku .
satu hari tu kita gaduh . then kau cakap kau fed up ngan aku . kau minta putus ngan aku .
Ya Allah . aku rasa macam nak gila . bila aku tanya asal mintak putus . kau cakap kau dah ada orang lain . 
kau dah tak sayang aku . 

bila aku sedar je , aku terus je amik phone and check samada betul ke kau mintak putus  . dan ALHAMDULLILLAH .  itu hanya lah mimpi :)

babe , i'm truly afraid to lose you . you are the only one that make my world shine . thanks for making my day much better than before :)


Ya Allah , peliharalah hubungan kami ,satukan hati kami 
dan biarkan kami terus berada di bawah rahmat-Mu ..
amin ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan