Khamis, 17 Mei 2012

PMR candidates .




hey pretty . yeah you over there :) . how's your day ? quite great right .. well i'm not feeling so good this lately . i've got something to share . hope you guys will not get bored when read this short entry . sorry dear , i'm not feeling well right now . hope you guys don't mind  ^_^
 so let's continue ....

hmm . exam dah dekat . tinggal 5 bulan lebih je lagi . and i'm still not ready ! 
Ya Tuhan , cepatnye masa berlalu . pejam celik pejam celik dah masuk bulan 5 .  
aku nak bahagiakan umi aku , nak bahagiakan arwah abah , nak bahagiakan diri aku sendiri .
argh , no matter what . i will keep struggle till the big day this year . pray for me dear . i will sitting on a big exam this year . PMR ni la penentu aliran mana yang aku akan ambil next year . science or sastera . aku kalau boleh memang la nak amik science . tapi bila dengar senior-senior cakap pasal science ni . aku jadi takut . nak kate takut tu tak jugak . lebih kurang macam geli la . kire sepupu sepapat la senang . macam mana tak geli , nanti form 5 kene bawak katak then operate plak . Ya Allah . sumpah aku tak boleh . seluruh keturunan katak tu aku geli . macam mane nak operate , tengok pun aku dah geli . 


okey la , aku dah letih sangat ni . ngantuk -.-
sehari suntuk aku tak tidur hari ni .camne nak tidur . pagi-pagi dah bangun pegi skolah . balik umah plak dah petang . haiyaa . memenatkan . that's all dear . night . muah :*


Ya Allah Ya Tuhanku,
 Engkau permudahkan lah Azlin Syahida serta kawan-kawannya menghadapi peperiksaan PMR pada tahun ini . 
Amin .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan