Sabtu, 26 Mei 2012

presents from you .


hello , holla , hey , hye and blabla to you guys .
i've got something to share . ^_^
to those who doesn't want to read this entry you can click tiny 'X' button up there .  gracias .
thanks for those still reading this . a big love to you  :*

budak gedik kasi bunga la . hikhik . 
thanks for the flowers sayang . walaupun bukan roses dan walaupun kau curi-curi petik bunga tu tapi aku hargai dan aku suka + bahagia . aku nak simpan bunga tu sampai aku mati . kononnya kenangan laa . bila lagi nak dapat bunga dari kau kan . haha . kau dah buat hidup aku tersangat bahagia dengan perangai kau yang tak seberapa nak betul tu ( tak betul means here , kelakar + gila-gila ) . kadang aku rasa cam nak hempok gak kepala dia tu . ' hang ' tak habis-habis . 


bagi korung bunga ni maybe bunga biasa saja . tapi bagi aku bunga ni istimewa  .
thanks to my baby boo . 


habis part bunga dan beberapa cerita  yang tak relevan dengan tajuk entry kat atas tu . hee . second story ...
dia kasi baju plak . aiyoyo . banyak betul dia kasi tahun ni . heee . 
no matter what . i just need you and your love sayang . that's already enough to make my day bright .

okay that's it guys . i wanna off to bed now . be right back till the free time . a big hug to you . daa :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan